lördag 2 november 2013

Höstvingar och höstsvingar!


Hm, jobbet har tagit ut sin rätt igen! En veckas vila var ordinerad! Och som den snälle patient jag är så tog jag medicinen i ett svep, utan den minsta tvekan....

Med höst-vingar flög vi med Pegasus air till Turkiet, närmare bestämt till Belek i Antalyaområdet. Och där idkades höst-svingar för fulla muggar! Golfklubborna fick jobba, bollarna fick vingar och flög som aldrig förr! Även vi fick vingar, utan att behöva dricka den berömda drycken som ger de´samma! Och i havet simmade jag omkring på vingar, vingar av vila...

Rikliga tillfällen gavs att fräscha upp våra språkkunskaper, i franska, i tyska och engelska förstås. Ryska gav vi oss inte på, det hade kunnat bli så fel... och för att inte tala om turkiska! Får nog försöka ta lite lektioner där...

En veckas sol med golf och bad ger energi åt slitna själar, den gav mig i alla fall kraft att orka arbeta lite mer, det kan jag lova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar