onsdag 9 maj 2012

Ringrostig!


Helt plötsligt har det gått nästan ett helt år sedan jag bloggade sist. Något skrämmande faktiskt att tiden bara rasat iväg...
-Var har du varit? frågade en av mina läsare.
-Ja, det undrar jag med, tänker jag först tyst men svarar sedan ärligt att det "har varit lite mycket"! Har inte riktigt hunnit med.

Men nu får det vara slut på att prioritera annat före min egen lust att reflektera över dagen, över händelser som passerar förbi. Så nu sätter jag igång igen!

Erkänner dock att jag är lite ringrostig, har hjälpt en massa elever med hur de ska använda talsyntes, rättstavningsprogram, hur de ska göra hemsidor, power points, photostorys, skriva berättelser på datorn och fixa snygga bilder till eller helt enkelt hur de bör sätta fingrarna på tangentbordet (så länge tangentbord nu finns kvar) men jag har inte gjort så mycket för egen del. Bloggverktyget känns annorlunda men jag intalar mig att det är nyttigt för hjärnan att utsättas för nya prövningar...

Så hej på er! Kul att ses igen!  ;-)

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaks, jag ska läsa med nöje!
    Kramis

    SvaraRadera